Magnum Silver Marc de Champagne
Jäätelö jossa on shampanjaa (0,8%, alkoholipitoisuus 0,5 vol%), tää on ihan mun juttu ajattelin, kun ensi kerran sain tietää Me-lehdestä tästä uutuudesta.
Maku oli minusta hedelmäinen havaitsin hieman alkoholin makua, ihan kiva varsinkin kun en yleensä pidä Magnum-jäätelöistä. Pakkaus on hieno, jotenkin ylellinen. Jäätelön kuorrute oli enemmän harmaan kuin hopean värinen ja sen alla oli toinen kerros suklaakuorrutetta. Shampanja oli pyörteinä jäätelön seassa, muuten jäätelö maistuu perus Magnum-vaniljalle.
Lisätietoa jäätelöstä täältä.
![]() |
| Magnum 25-vuotta! |
![]() |
| En malttanut odottaa kotiin saakka |


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti